لطفا جاوا اسکریپت های مرورگر خود را فعال نمایید
در حال بارگذاری نقشه ...
آیکون واحد پزشکی بین المللی قدوسی - فروغی

واحد پزشکی بین المللی قدوسی - فروغی

در واحد پزشکی قدوسی ، فروغی شما می توانید از روند درمانی خود لذت ببرید!!
تهران
تهران
دندان پزشک

نشانی

تلفن تماس

(0.0)

دنبال کردن

توضیحات

مرکز پزشکی قدوسی – فروغی یکی از پرافتخارترین کلینیک های دنیاست، پس از کسب تجارت گوناگون و موفقیت های چشمگیر این مرکز درمانی، شعبه تهران این مرکز درمانی نیز فعال گردید. مدیران و مسئولان این مرکز به پشتوانه اعتبار جهانی خود سعی دارند، بهترین ها را در ایران به مخاطبان هموطن خود ارائه دهند. در این مرکز همه سرویس های زیبایی از دندانپزشکی زیبایی گرفته تا پوست و مو و حتی جدیدترین شیوه های تناسب اندام به شیوه ای نوین و با همکاری پرسنل حرفه ای ارائه می شود.
کیفیت خدمات پزشکی، درمانی یک امر تصادفی نیست، بلکه نتیجه به کارگیری علم روز دنیا، تیم تخصصی و حرفه ای پزشکی، به دست آوردن تجربیات مفید و ارزشمند و در اختیار داشتن و آشنایی کامل با تجهیزات و لوازم درمانی روز دنیا و چگونگی به کاربستن تمامی این داشته ها و دانسته هاست.
در واحد «پزشکی قدوسی – فروغی»، رسیدن به کیفیت مطلوب خدمات درمانی فقط در حد یک شعار تبلیغاتی و مشتری پسند نیست، بلکه جایگاهی است که هم اکنون واحد پزشکی قدوسی – فروغی پس از دستیابی به آن، توانسته به هدف والای خود که در راستای رضایت تمامی بیماران خود قرار دارد، یعنی تبدیل شدن به یک برند معتبر و خوش نام در زمینه خدمات حرفه ای دندانپزشکی و پوست، دست پیدا کند.
تیم تخصصی و حرفه ای دندانپزشکان این مرکز که هریک در دانشگاه های معتبر و مراکز علمی نامی، مدارج تحصیلی خود را با موفقیت گذرانده اند، به خودی خود حس رضایت و اطمینان را به بیماران القا می کند که این نکته به تنهایی، بخش گسترده ای از شروع یک درمان کامل و بدون نقص را به خود اختصاص می دهد و البته این که قسمت دیگری از این حس اطمینان و اعتماد بیماران به تحقق و دستیابی به درمانی کامل به وسیله استفاده از تجهیزات مدرن و حرفه ای دندانپزشکی میسر شده است .
در واحد پزشکی قدوسی - فروغی شما می توانید از روند درمانی خود لذت ببرید .
واحد پزشکی قدوسی - فروغی با کادر مجرب و با ارائه سرویس های متناسب با استانداردهای بین المللی مفتخر به دریافت جایزه موسوم به Mena Awards 2009 ( مقام دوم دندانپزشکان کشورهای خاورمیانه و آفریقای شمالی ) گردیده است. واحد پزشکی قدوسی - فروغی در شعبات متعدد فعالیت می نماید.

آخرین محصولات و خدمات

برای این کسب و کار هیچ محصول یا خدمتی ثبت نشده است

آخرین نظرات

شما هم نظر بدید

کسب و کارهای مشابه